Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 5 november 2011

Bloggen


Fijn dat er best wat mensen zijn die mijn weblog lezen!
Misschien kan ik eens uitleggen waarom ik eigenlijk dit blog zit bij te houden. Bloggen is voor mij een goede manier om bewust om me heen te kijken, om vooral al het moois te zien. En dat op te schrijven. Het is mijn nieuwe hobby (nouja, nieuw ... het is zelfs al een beetje ouderwets, want bloggen schijnt "uit" te zijn, Twitteren "in"). Het is voor mij een manier om mijn hoofd leeg te maken en anders te kijken naar de wereld. Het is een deel van de dag, net zoiets als de afwasmachine in- en uitpakken. Ik ben nu veel bewuster van de dingen die er op een dag gebeuren, beleef intenser, probeer naar de positieve dingen te kijken. Natuurlijk komen ook de minder leuke dingen aan de beurt ... het leven is heus niet alleen maar leuk en mooi!
Het moet in ieder geval geen saaie bedoeling worden maar dat heeft als gevolg dat ik bijvoorbeeld 's morgens al Mungo op de camera loop vast te leggen of dat ik met mijn fototoestel in de aanslag naar de Action ga.
Wat ik me afvraag is of ik bijvoorbeeld over 6 of 12 maanden nog ergens over weet te schrijven zonder dat het oersaai wordt?? Natuurlijk komt sint elk jaar in Hellendoorn, blijf ik blunders maken en praat Sam zoveel dat er wel weer een lijstje 'leuke uitspraken' kan worden samengesteld (volgens hem kan ik met mijn nieuwe groene bloemetjesjurk zo het leger in)! Maar of dat voldoende is?
We zullen het gaan zien & lezen! En als het te duf, truttig, geestdodend, braaf, oubollig, vervelend, nietszeggend, taai, slaapverwekkend of eentonig wordt dan hoor ik het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten