Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 25 november 2011

Hoofd leeg maken


We moeten en willen zoveel .... onze hoofden raken vol!
Voor mij werkt lopen met een i-pod prima om mijn hoofd leeg te maken, maar er schijnt ook een andere manier te zijn.

Gisteren heb ik een avond gevolgd van de MatriXmethode. Dit is een coachingstechniek die ingezet kan worden bij mentale en emotionele problemen.
Het blijkt heel goed te werken om al die volle hoofden van kinderen en volwassenen leeg te maken en opnieuw in te delen!

Bij ontstane problemen blijkt dat een strategie niet werkt en dat zorgt voor problemen. Dan is het van belang deze strategie te vervangen door een eigen strategie die voor diegene beter, makkelijker en sneller werkt zodat het probleem wordt opgelost. De MatriXmethode werkt effectief en praktisch aan een oplossing in plaats van eindeloos op zoek gaan naar de oorzaak van een probleem. Dat werkt bij de meest uiteenlopende problemen: van dyslexie en andere leerproblemen tot angsten, adhd en autisme.

Het blijkt snel en effectief te zijn .... ik kan het haast niet geloven dat het echt zo werkt! Ik ga het maar eens in de praktijk proberen, ben benieuwd!
(Sam ... dekking!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten