Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 12 november 2011

Alleenstaanden

Vandaag ben ik naar Leiden geweest voor een uitje met alleen maar alleenstaande (bijna-) adoptiemoeders.
We hadden afgesproken bij een speeltuin. Sam kon helaas niet mee (hij had een dubbel verjaardagsfeestje).

De vorige keren kon ik niet, maar zeker leuk om al die dames eens in het echt te zien en spreken.
Zij zitten allemaal in een adoptietraject of hebben thuis al één of meerdere kinderen rondlopen. Er is veel onzekerheid, er wordt vooral veel gewacht en voor sommigen is het nog maar de vraag of er ooit een kleine komt. Wat dat betreft heb ik het nog luxe met alleen maar het wachten op afreizen naar het zuiden ....


4 opmerkingen:

  1. De volgende keer rent Thabang ook door de speeltuin achter de anderen aan! Was erg gezellig, helaas hebben we elkaar niet echt gesproken. Dus moeten we maar weer snel afspreken.

    veel groeten, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een gezellige boel met al die dames en kinderen! We hebben elkaar niet lang gesproken, er waren zoveel mensen dat dat er niet van gekomen is. Dus dat moeten we een andere keer maar inhalen.

    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was leuk om je weer even te zien, en de volgende keer ben je natuurlijk in het gezeldschap van je beide zoons.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was echt super gezellig Marije om je weer te zien en fijn dat het gelukt is want de komende maanden... zullen zonder twijfel hectisch worden en dan gaat het niet lukken om af te spreken. Volgend jaar... rennen Sam en Thabang door die speeltuin en zit mama Marije op het bankje lekker te genieten. En wie weet mama Miranda, mama Jacqueline, mama Suzanne en mama Natacha ook. Oh en mama Hannah.... yep, staat ook op mijn verlanglijstje... kan ik die nog insturen naar Sinterklaas denk je Sam?

    BeantwoordenVerwijderen