Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 22 november 2011

Kletspraatjes

Sam kletst er wat af ... hier weer een paar leuke uitspraken:

  • Sam heeft geen zin in zijn appel ... hé, ik had een veel leuker leven verwacht!
  • Ik ben blij dat Thabang niet in Japan woont (n.a.v. de aardbeving/tsunami)
  • We hebben het over het voortgezet onderwijs en hij vroeg of ik nu op het nagezet onderwijs zit?
  • Energie is een soort mensengas
  • Sam had flink gezweet met het tennissen: het lijkt wel een oven in mijn hoofd!
  • We hadden het over de hemel en dat we dan misschien mijn opa en oma wel weer zouden zien. Maar omdat het er nu wel heel druk moet zijn (omdat er door de eeuwen heen heel veel mensen dood zijn gegaan) en omdat ik niet heel goed kan zien, zei Sam dat ik wel een bril moet kopen omdat ik ze anders niet terug kan vinden
  • Mam, wat hoop jij in je leven? Sam zegt: Ik hoop dat ik niet ga rimpelen!
  • Tijdens het avondeten heeft Sam het over de rechten van het kind. Hij noemt er een paar op: recht op eten en drinken, een huis en toen kwam hij met licht ..... Onee, iedereen heeft al licht, het wordt elke dag wel een keer licht, dus dat telt niet mee.
  • Toen Sam een zere buik had zei hij: ik wil naar de k.n.o.b.-arts: keel neus oor en buik-arts
  • Mijn ouders gaven ons zaadjes mee zoals peterselie en basilicum en toen zei Sam: ach, dat heeft toch geen zin, bij ons gaat toch alles dood!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten