Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 3 september 2011

Klaar



Waarschijnlijk (en hopelijk) was dit mijn laatste 'kinderloze' weekend! Sam gaat om het weekend een nachtje en een dag naar zijn vader (vrijdag/zaterdag). Dat betekende voor mij vooral schilderen, uit eten, rustig krantje lezen, met vriendinnen afspreken, studeren, soms op date, verslagen typen, lopen en alles waar ik maar zin in had!

Gisteren ben ik bijvoorbeeld heerlijk uit eten geweest bij restaurant Puur in Nijmegen. Ik had afgesproken met een oud huisgenoot (over mijn 'op kamers-tijd' heb ik ook nog wel wat sappige verhalen te vertellen .... die houd je tegoed). 
Wat heb ik lekker gegeten (+wijntje erbij) en wat zag het er allemaal speciaal uit! Het eten bij Puur bestaat eigenlijk uit allerlei soorten hapjes/kleine gerechten. Ik kan het iedereen aanraden!
Jammer dat ik er geen foto's van heb gemaakt, maar bijvoorbeeld het toetje wat ik heb genomen bestond uit 4 delen: chocolade & banaan taartje van Valrhona 66% chocolade, crème suisse met chocolade kletskop, shake van banaan en vanille, roomijs van banaan .... om te smullen!




Met de komst van Thabang gaan dit soort zelf-indeel-weekenden niet meer gebeuren. Sam was daar trouwens erg teleurgesteld over. Hij dacht dat Thabang ook mee zou gaan naar zijn vader ... niet dus.

Natuurlijk kan ik nog wel leuke 'tijd voor mezelf'-dingen doen, maar niet meer zonder oppas te regelen!

Kom maar op ..... ik ben er klaar voor!


2 opmerkingen:

  1. ooh... ik hoop het zo voor jullie Marije dat dit inderdaad het laatste kinderloze weekend was!! Dat je toch echt een dezer dagen in dat vliegtuig naar Lesotho zit.... ik duim, ik duim, ik duim!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim heel hard mee met Hanneke, want het wordt nu toch echt wel hoog tijd dat je naar Thabang toe gaat.

    Liefs,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen