Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 13 september 2011

Gekst



Het gekste van de adoptie is dat ik helemaal niet weet hoe Thabang eruit ziet!
Zijn naam is hier en in mijn hoofd al helemaal ingeburgerd (Sam speelt zelfs mens-erger-je-niet tegen Thabang). Ik ben intussen erg benieuwd hoe hij eruit ziet .... geen idee!
Is hij lang? Klein? Dik? Dun? Zwart haar? Krulletjes misschien? Kaal? En zijn tanden? Ogen? Handen? Vorm van zijn gezicht? etc, etc.
Ik ben normaal niet zo nieuwsgierig, maar nu echt wel!

Tuurlijk hoort Thabang (samen met Sam) sowieso tot de allermooiste voor mij!! Over het uiterlijk dus geen zorgen, dat scheelt alweer.

Bij het afreisgesprek (vlak voordat je gaat afreizen) krijg ik een foto te zien. Ze doen dit aan het eind van het gesprek .... heel verstandig, ik ben namelijk nogal visueel ingesteld, anders hoor ik niets meer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten