Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 21 september 2011

Hier-word-ik-blij-van-lijst

Hier komt weer een lijstje!
Nu vol met geluksmomenten .... hier word ik blij van:
  • Met vriendinnen kletsen en kletsen en kletsen
  • Als ik aan Thabang denk en dat we snel een gezin van drie zijn!
  • Cadeautjes weggeven
  • Chocola natuurlijk!
  • Lieve briefjes van Sam
  • Als ik die ene mug die me wakker houdt plet!

  • Een nieuwe bloemetjesjurk
  • Boeken, hoe meer hoe beter
  • Mijmeren & dromen over allerlei toekomst plannetjes (wie heeft er nog een oud VW busje?)  
  • Kusjes!
  • Het perfecte plaatje vinden bij een stuk tekst
  • De eerste bak kofiie van de dag

  • Als een schilderij mooi gelukt is 
  • Mmmm, aardbeien
  • Als ik boodschappen heb gedaan en alles precies in mijn kleine koelkast past
  • Als Sam een mop verteld (het gaat niet om de inhoud)
  • Roze en rosé!
  • Banjeren door het bos

  • Kinderen coachen
  • Lachend in de auto zitten na een 'niet zo'n geschikte' date
  • Als Sam uit school komt     
  • Als iets het eerst niet deed en nu wel (dankje Joost!)    
  • Schoenen uitdoen na een lange dag werken ... heerlijk
  • Patat

  • Voor het eerst weer mijn bed instappen met de elektrische deken aan
  • Als ik nog in een broek van vorig jaar pas 
  • Recent ontdekt: middagje in de hangmat hangen met Sam
  • Een mooi liedje op de radio héél hard zetten 
  • Als ik niet hoef te niezen als ik net mascara op heb
  • Als er visite is en Mungo (de hond) niet zoveel scheetjes laat



3 opmerkingen:

  1. HOI HOI mijn naam staat er ook in! Word ik ook beroemd, net als jij haha!!!!
    Geweldig lijstje heb je weer, erg leuk.
    Mooie foto van Mungo trouwens ;-p en wat die scheetjes betreft... denk dat iedereen wel weet dat hij ze laat en niet jij haha!

    groetjesss
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha,ook in dit lijstje weer veel herkenbaars! Vooral die mug... en die electrische deken. Maar die laatste wil ik nog wel even uitstellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dat niezen en die mascara heb ik ook zo vaak, en natuurlijk altijd wanneer ik wat te lang in bed ben blijven liggen en haast heb.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen