Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 21 januari 2013

Daten


Volgens mij heb ik nog nooit geschreven over daten. Hoewel ik er wel een boek over zou kunnen schrijven!

Een paar keer per jaar waag ik een poging. Vaak komt er dan spontaan een koortslip of vette puist. Toen ik laatst een date had, had ik een dag van tevoren geverfd met ecoline, tsja niet echt galant van die knalgroene vingers en nagels. Als het eenmaal zover is word ik altijd (zonder uitzondering) bloednerveus en 5 minuten van tevoren denk ik: ik doe dit nooit weer!
Bij de laatste 1e date moest ik dikke kleren aan, ook niet echt charmant! We zijn naar de ijssculpturen in Zwolle geweest, leuk idee (om het ijs te breken).

Elke date is weer anders en bijzonder, ik heb hele leuke dates gehad maar bij de onderstaande gevallen bleef het bij 1 date!
  • Toen ik tijdens een lunch vertelde dat ik zo'n hekel had aan mensen die materialisme zo belangrijk vonden ..... bleek hij een Porshe en "weet-ik-wat-allemaal-nog-meer" te hebben.
  • Toen ik met een man had afgesproken en hij allemaal pluisjes/dingen in zijn haar had zitten (nee, hij had geen afro kapsel, dan mag dat) en begon na 2 zinnen over mijn baan die zo zinloos was. Dat was al snel einde verhaal.
  • Toen iemand een gedicht aan me ging voordragen (wat overigens best leuk kan zijn, maar deze niet). 
  • Toen ik in het appartement van iemand was en hij eerst even alle joints weg moest leggen (?).
  • Dat iemand stotterde en dat ik daardoor helemaal niet meer op de inhoud lette (niet dat stotteren erg is, maar ik was gewoon een beetje verbaasd).
  • Dat hij alleen maar ja of nee antwoordde op mijn vragen, zo'n gesprek met van die doodse stiltes.
  • Toen hij uitvoerig over glasvezelkabels ging praten.
  • Ik heb ooit eens wat met een donkere man afgesproken. Hij droeg zo'n grote gouden ketting en hij praatte toen alleen maar over Mungo, mijn hond. Wat ik zou doen als we een relatie zouden krijgen, huh?? Het leek hem maar niks, die hond dan, hé!     
En nu maar hopen dat geen van die mannen dit weblog leest ......

Ik heb altijd nog mijn eigen 2 kleine mannetjes om heel veel van te houden!






5 opmerkingen:

  1. Hilarisch, vooral de Porsche-man ;)
    groetjes Mariella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest hier erg om lachen! Zo herkenbaar! Heb ook van die dates gehad voordat ik Arjen leerde kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahha.....Je maakt wat mee zeg met daten ;-) Dapper hoor dat je iedere keer weer die 1e sprong waagt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha!!! hilarisch... zou toch maar eens nadenken over het uitbrengen van een boek :-P
    Enne, na de 1ste laatste date, zit een tweede er ook in nadat het ijs gebroken was?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh echt, ben weer bijgelezen hoor en m'n buikspieren hebben een flinke workout gehad.... Ge-wel-dig wat jij allemaal meemaakt en hoe je 't beschrijft Marije!!

    BeantwoordenVerwijderen