Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 10 augustus 2012

Verschillen


Vooral heel leuk (en soms erg onhandig) ....
Sam & Thabang zijn heel verschillend:
(nadenktijd van dit stukje is 5 minuten)
  • Thabang is bang voor het donker, Sam juist niet (nooit geweest).
  • Thabang is dol op kappers, dokters en de tandarts, Sam durft amper over de drempel bij zulke personen.
  • Sam houdt niet van knutselen, Thabang is er dol op.
  • Sam vindt het prima om op de foto te gaan, Thabang laat zich niet zomaar fotograferen.
  • Thabang is gek op verkleden, schminken en schoenen. Sam heeft er een hekel aan!
  • Sam eet fruit omdat het moet, Thabang eet niets liever!
  • Sam gaat 2 of 3 keer per dag naar de wc (hij kan zelfs 's morgens naar school gaan zonder eerst naar de wc te gaan), Thabang zit zowat de hele dag op de wc!
  • Sam vindt het moeilijk om zelf te spelen, Thabang kan dat prima.
  • Sam heeft de hele dag honger, Thabang niet.
  • Sam is bijna niet jaloers, Thabang wel!
  • Als er iemand moet huilen zie ik Thabang stiekem lachen, Sam niet.

Overeenkomsten zijn er ook,
daar moet ik wat langer over nadenken:
(nadenktijd van dit stukje is minstens 1 uur)
  • Ze zijn ondeugend.
  • Thabang en Sam staan sociaal en open in de wereld, ze maken snel contact & vriendjes (als ik dat laatste nou eens had:-))
  • Ze zijn goed in het creĆ«ren van `achter het behang plak momenten'.
  • Allebei sportief.
  • Vroeg wakker.
  • Ze houden van Nutella.
  • Als ik telefoon krijg maken ze extra veel lawaai.
  • Dol op spelen met water en zwemmen.
  • Ze zijn gek op Mungo.
  • Behulpzaam, ze helpen me vaak (al doe ik er daardoor 3 keer zo lang over).
  • Nieuwe spijkerbroeken zijn niet aan te slepen.
  • En het allerbelangrijkst: ze zijn LIEF!

1 opmerking: