Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 19 augustus 2012

Thabang kan fietsen!!


Afgelopen week hadden we een loopfiets geleend van mijn zusje. Thabang vond het prachtig. Vrijdagochtend wilde Thabang zich even laten drukken op een gewoon fietsje (zonder zijwieltjes) van de buurjongen op de camping. Gaat 'ie er zo in zijn uppie vandoor!! Ik wist niet wat ik zag. Niks eindeloos oefenen! Ik ging er voor de zekerheid nog wel even achteraan rennen, maar met dit warme weer heb ik dat snel opgegeven en nu fietst Thabang lekker zelf. Hier alweer een trotse mama!





3 opmerkingen:

  1. Wow, geweldig daar mag je inderdaad trots op zijn.
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, daar is weer het bewijs van de loopfiets als voorloper op het echte fietsen! Wat leuk zeg!! en knap!
    We hebben Lerato het filmpje laten zien, die was helemaal onder de indruk. Maar zelf fietsen.... ho maar! We gaan toch weer vaker oefenen. Als het aan Lerato ligt springt ze wel bij Thabang achterop, hoeft ze in ieder geval niet zelf te fietsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoer mannetje is het het toch, hoppa op de fiets en dan gewoon wegfietsen met zijn rugzak om, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen