Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 1 januari 2014

Over een stalker, dubbel-zo-schone was en kaarsenvet aan Thabang's billen!


  • Hier heerlijk aan het genieten van de vakantie! 
  • Thabang wordt zo groot! En grote jongens moeten slapen in een groot bed! Dus weg met het peuterbed! Hij heeft nu mijn bed van vroeger. Wie had dat ooit gedacht?! Maar wel extra leuk.  
  • Toen ik Thabang wel achter het behang kon plakken en dat ook tegen hem zei, wilde hij écht niet achter het behang, ha, ha! 
  • Dacht ik even rustig aan een pop-art schilderij te kunnen beginnen, krijg ik in één dag tijd vijf opdrachten erbij. Dat wordt de komende maand even bikkelen.
  • We zijn met oma bij Woody's in Holten geweest voor een bakje koffie, gezellig! Helaas ging Thabang daar op tafel zitten en de hele tafel met alles erop viel om! Kopje kapot, schotel kapot, kaarsenvet over de broek/billen van Thabang, hete koffie op de achterkant van Thabang's trui/rug en op de grond. Het was zo weer opgeruimd, maar toch .....
  • 2e kerstdag hebben we bij familie lekker gegourmet. Mirjam maakt er altijd iets speciaals van! 
  • Jammer dat Thabang 2 dagen en nachten een zere buik had. Gelukkig is dat nu weer over.  
  • Thabang probeert nog wel eens een televieprogramma op pauze te zetten (net als met de dvd), grote teleurstelling als dat niet blijkt te kunnen (niet met onze tv in ieder geval). 
  • Schoonmaken is niet mijn hobby, maar het moest er toch van komen, schoonmaken in Judiths nieuwe huis! Het sopje was in no-time zwart, dus zeker nuttig! En Thabang vond het in ieder geval erg leuk! 

Hier helpt Sam de vissenkom schoonmaken, handig!
  • Tsss, wat is er toch altijd met de fietsen van Sam en Thabang aan de hand? Dan doet de voorlamp van Thabang het niet, dan doet de achterlamp van Sam het niet, dan verliest Thabang zijn "mobiele lampje', dan is het slot van Sam kapot, dan is de band van Thabang leeg, dan zit het wiel van Sam los en dan etc, etc. Gelukkig is mijn vader heel handig!! Nu ik nog.
  • Als Sam een keer bij mij op schoot zit ...... oeh, dan is Thabang heel "lajoers". 
  • Ilja kwam zondag lunchen en bijkletsen! En ze nam een heel groot cadeau mee voor Sam & Thabang! Een gigantische rode zitzak. Ze willen er deze week gewoon niet meer uit!!  

  • Stef, ons neefje loopt de hele dag Sam achterna als we bij elkaar zijn! Sam wordt er soms gek van, het lijkt wel een stalker!
  • Toen de wasmachine klaar was, drukte Thabang per ongeluk weer het knopje in waardoor de was nog een keer ging, dus dit keer dubbel-zo-schone was!
  • Maandag kwam Cas logeren. We hebben lekker gezwommen bij de Kolk in Wierden met bubbelbad, buiten zwemmen (brrr), stroming en een discoglijbaan, altijd leuk daar! Alleeen moet Thabang leren om z'n mond dicht te houden onder water, hij drinkt veel van dat vieze chloor water.
  • Bij het zwembad kwam ik een oud-klasgenoot tegen van de middelbare school. Hij kende mij nog van mijn broodjes pindakaas die ik altijd mee had (stinken!), hi, hi. Kan ik me zelf niet eens herinneren.
  • Ook Thabang had iemand te spelen, een meisje uit zijn klas. Haar vader vertelde dat ze die ochtend úren in bad had gezeten omdat ze lekker wou ruiken voor Thabang!!
  • Een mijlpaal! 100.000 pageviews op dit weblog!!!
  • Sam en Cas (allebei negen jaar) mochten op oudejaarsdag wat vuurwerk afsteken. Eerst een paar sterretjes: "wow, sterretjes zijn cool!" Daarna lekker veel rotjes en andere rotzooi. Dat was een stuk stoerder! Wel blij dat Sam voorzichtig is.
Heerlijk smullen van oma's oliebollen!
  • Wij zijn het nieuwe jaar goed begonnen. Meestal brengen we de avond door bij Nienke en co. Lekker eten, een beetje tv kijken en zoals elk jaar: sjoelen! Ik blijk geen goede sjoelcapaciteiten te bezitten en ben als laatste geëindigd! Sam mocht om 12 uur vuurwerk afsteken en ook Thabang vond het helemaal prachtig om toe te kijken met z'n geweldige vuurwerkbril!
  • We kijken terug op erg fijn 2013 en we hopen dat 2014 voor iedereen een mooi jaar wordt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten