Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 30 juli 2013

Over een nepsnor, een duitse ober en 't Blôde Fuottenpaad

  • Toen we een eindje langs de Regge fietsten zei Thabang: "mmm, ik ruik oma!"
  • Het is gedaan met de haarspons van Thabang, na anderhalf jaar een dreadjes-coupe wordt het tijd voor een nieuwe (ik moet nu steeds stukjes spons uit zijn haar vissen). 
  • Sam en Thabang konden het afgelopen week wat minder goed met elkaar vinden. En da's vooral minder leuk voor mij! Aanstaande donderdag neemt mijn zus (+ man) ze een dagje mee naar de dierentuin en dan heb ik een dagje voor mezelf, kan ik mooi even opladen! Ik verheug me erop! 
  • Ik moest nog 2 punten halen voor de beroepsvereniging, dus ik ben begonnen met een nieuwe hbo cursus/studie! Ik ga gezinstherapie doen! Zodat ik niet alleen de kinderen maar ook (opvoed)ondersteuning thuis kan bieden. Blijkt deze opleiding niet mee te tellen (pas als je 'm helemaal klaar hebt), maar ik heb gelukkig uitstel gekregen t/m eind september. 


sexy, zo'n nepsnor! 
  • Er is zo'n liedje op de radio van Nielson en hij zingt de hele tijd: oehoe, oehoe. Thabang had het niet goed verstaan en bleert uit volle borst mee: "stoel, stoel!"
  • Thabang en water gaat prima. We hebben laatst zelfs al even zonder bandjes gezwommen. Als hij 5,5 jaar is kan hij op zwemles. Wel jammer dat hij het halve bad/recreatieplas leegdrinkt. Dat zijn van die momenten dat we ineens toch weer veel op de wc zitten. 
  • Hier kan je zelf de zwemcapaciteiten van Thabang bekijken:
  • Sam had een dubbele logeerdate met Cas. Eerst een nachtje bij Cas en daarna Cas een nachtje bij ons. Wat een feest! 
  • Sam en Cas hebben vaak interessante gesprekken. Ik ving op dat ze later allebei geen kinderen willen, want kinderen zijn irritant!!!! 
  • We wonen in Hellendoorn en dan moet je natuurlijk wel minimaal 1 keer per jaar naar het Avonturenpark. En dat hebben we gedaan. Cas ging ook mee, gezellig! 




 

  • Toen ik laatst bezoek had en het bedritueel net iets anders ging dan normaal .... kwam Thabang een paar keer uit zijn bed. En toen ik dacht dat hij sliep, zat hij om 10 over half 9 nog doodleuk op de trap.
  • Mijn ouders waren in Duitsland en hebben een leuke Duitse ober voor mij gezien ..... een ideale schoonzoon, hmmm, tsja?! 
  • Het gaat al iets beter met Thabang's lelijke woorden: nu zegt 'ie soms tegen mij: "idioot, onee lieverd". Een lichte verbetering.
  • Zaterdag zijn we in Drachten op bezoek geweest bij Marjan & Mohale (vriendje van Thabang, uit hetzelfde tehuis). We hebben het blote voetenpad ('t Blôde Fuottenpaad). Dit ligt op de grens van Groningen en Friesland. En wat was het lekker! Echt wat voor ons! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten