Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 17 maart 2012

Update van ons



  • Het blijft hier maar goed gaan! Heel blij mee, want ik had me van tevoren wel ingesteld op minstens een half jaartje slapeloze nachten. Gelukkig niet dus.
  • Het is mooi weer en we zijn lekker actief geweest deze week (hangmat niet meegeteld). Steppen in de buurt, grasmaaien, trampoline springen, wandelen bij 't Lonnekermeer, fietsen langs de Regge en naar het speelbos op de Holterberg. Heerlijk!
  • Ook lekker veel gespeeld, wat is de zandbak leuk (en lekker!)
  • Verstoppertje met z'n drieën is het allerleukst. Thabang verstopt zich altijd in Sam's bed, wat een lol (staan Sam en ik weer op de gang tot 10 te tellen). Waar zou hij nou toch zitten?
  • Thabang kwam de afgelopen weken 's morgens bij mij in bed en dan zei hij: Thabang blij, Thabang blij (smelt, smelt). Nu komt 'ie naar me toe: mama mooi, mama mooi (en dat op de vroege ochtend, ja, ja, daar gaat de betrouwbaarheid van zijn woorden)!
  • Volgens Sam word je van ketchup dik .... er zit verdikkingsmiddel in!
  • Lente in onze bol, dus er moeten bloemetjes gekocht worden voor in de tuin! Thabang wilde de meneer van de winkel even helpen en trok zo de bloemetjes kapot, gelukkig was het een hele aardige meneer en kregen we gelijk nieuwe!
  • We hebben ook nog gezwommen in Ommen:

  • Ik heb 4 schilderopdrachten, dat valt niet mee met Thabang in de buurt: een moeilijke combinatie. 
  • Ik werd ook nog gebeld .... of ik aan 1000 kinderen schilderworkshops wil geven (=55 workshops). Ik heb helaas nee moeten zeggen, iets teveel.
  • Deze week weer nieuwe niet meewerkende instanties, dit keer de belastingdienst. De huursubsidie wordt stopgezet en er moet met terugwerkende kracht een paar maanden terugbetaald worden (januari, februari). Reden: er woont nu iemand bij mij in huis zonder definitieve verblijfsvergunning .... het moet niet gekker worden! 
  • En toen ik zonodig weer kopietjes moest maken bij de supermarkt, had ik Thabang alvast even de brieven gegeven, die op de post moesten (foute inschatting). Legt hij ze op de lopende band voor de lege flessen. Ik zag het net op tijd, dus ik door het luik op de lopende band om de brieven te redden ..... whahaha, ik werd gewoon gescand! Zag ik later op de display: krat onbekend! Maar wel de post gered!
  • Deze week intake gehad bij de Knuist, het kinderdagverblijf in Hellendoorn. Thabang spelen en ik praten met een mevrouw. Thabang vond het prachtig, ik kreeg 'm niet eens mee naar huis! Komende week 2 dagdelen wennen. Zodat ik straks in april met een gerust hart weer aan het werk kan!  

2 opmerkingen:

  1. De belastingdienst.... leuker kunnen ze het inderdaad niet maken....??! zijn ze gek geworden daar....? menn!!
    En die post... ik zie je gewoon al helemaal door het luik heen duiken, whahaahaha!!! Altijd lol met Thabang in de buurt!!

    Lekker genieten van het weer, heb je de voorspelling voor dinsdag gezien!! Nu hopen dat die uitkomt, zou heerlijk zijn!!

    tot heeeel snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze (b)engels blijf je ondanks het verdikkingsmiddel toch slank. ;)
    veel groeten
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen