Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 10 juli 2017

Robotpak deel 2



Begin dit jaar maakte ik het bovenstaande robotpak.
Deze maand kwam er eentje voorbij in een Volkswagen reclame. Moest je alleen nog even naar de dealer om het pak op te halen. Met zo'n grote auto-fan in huis kon ik deze kans natuurlijk niet voorbij laten gaan. Het is vooral geschikt voor kinderen van 6 tot 8 jaar.

Vervolgens in elkaar zetten en voilá: hier is het robotpak deel 2!
De beschrijving was duidelijk en ook het in elkaar zetten verliep voorspoedig, alles zat heel slim en 'smooth' in elkaar.
Het mooiste aan deze robotversie vind ik dat je zelfs een mobiel aan het pak kan bevestigen met een speciale app die geluiden kan maken zoals gas geven, toeteren en heus parkeersensoren-gepiep.




Ik ben er zelf nog niet uit welke het 'mooist' is, Thabang was eigenlijk al een beetje te groot voor het gele wagentje. 
De eerste kostte me in ieder geval wel veel meer moeite en geld (tig lagen verf en een berg tubes met secondelijm). Thabang weet het wel zeker: het zelfgemaakte vrachtwagenmodel is het allergaafst!!! 

1 opmerking: