Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 23 april 2014

Over een letter poepen, tintelteefjes en over mijn perfecte match!

 
  • Donderdag op mijn werk mochten we met alle kinderen uit mijn klas (+school) naar de Paaskermis in het Volkspark in Enschede. De kinderen mogen dan overal gratis in, zo leuk! 's Middags hadden we een paasmiddag. Ik had mijn klassenassistent geschminkt als paashaas + een mooi paashaaspak aan ..... de kinderen herkenden haar echt niet meer! 
  • We krijgen glasvezel (wel een beetje jammer van dat gat in mijn gazon)! Zegt Thabang: "krijgen we hier nu ook een Albert Heijn?" (beetje gek in onze voortuin, lijkt me)
  • Ik moest extra werken, dus Thabang mocht een middag met tante Judith mee. Heel erg leuk! Mooi weer & een heerlijk grote tuin waar je kan rondbanjeren, dus ze zijn nauwelijks binnen geweest. Later waren we thuis en Thabang was boos dat hij iets niet mocht. "Houd op! Als je zo doorgaat ga ik bij Judith wonen, hoor!!" 
  • Vrijdag hebben we Thabang naar de BSO gebracht en toen was het Sam z'n middag!! Eerst ergens tosti's eten, dan naar het oorlogsmuseum en daarna naar de Canadese begraafplaats in Holten. Het was erg indrukwekkend allemaal.


  • 2e paasdag hadden Sam en Thabang een pyjamadag! Ze hebben niet eens kleren aangehad! Heerlijk voor 1 dagje. En het is ook nog nooit eerder gebeurd en Sam is toch al bijna 10!  
  • Thabang krijgt vaak de schuld (niet zo heel gek!?). Maar nu begint mijn zwager ook al. Als de riolering bij hen het niet goed doet ..... zegt 'ie dat Thabang laatst is langs geweest en er misschien iets mee te maken heeft, oei, oei.
  • Sam heeft van zijn zakgeld funloom siliconen-elastiekjes gekocht, een nieuwe rage blijkbaar. Hij maakt er armbandjes van! Voor iedereen die een armbandje wil. Thabang is er dolblij mee en legt ze 's nachts op z'n nachtkastje. Voor mij maakt 'ie precies armbandjes in de kleuren van mijn kleren!   
  • Het atletiekseizoen is weer geopend! Zaterdag waren we de hele dag in Eibergen te vinden. Sam moest 3 onderdelen doen, op 2 onderdelen heeft hij brons gehaald, met verspringen kwam hij net 4 centimeter tekort! Maar hij heeft het super gedaan!
  • Voor Thabang is zo'n atletiekdag altijd een lange dag (duurt niet lang meer, want na de zomervakantie mag hij ook op atletiek, is vanaf 6 jaar). Gelukkig kan hij zichzelf goed vermaken. Op één scène na (voor groot publiek roepen dat ik een sukkel ben en dat ik de allerstomste moeder ben die hij kent was wel wat minder leuk). En hij liet het alarm afgaan, hij had aan het rode touwtje in de wc getrokken, er stonden gelijk een paar mannen paraat! Oeps.

Nu weer een broek met gaten erin!
  • Komt Thabang vanuit de wc de woonkamer inrennen: "Sam, Sam, ik heb een letter gepoept!" Hij weet alleen niet hoe de letter heet, na wat nader onderzoek blijkt het om de letter "l" te gaan!
  • We hebben heerlijke paasdagen gehad! Ik ben naar een kerkdienst in Vilsteren geweest waar mijn moeder voorging als pastor. Mooi en bijzonder. Daarna een paasbrunch, paaseieren zoeken, een paasdiner (met een tafelkleed van kerst, mijn vader had zich vergist) en naar het paasvuur! Oja, toen ik bij de kerk naar de wc was geweest en mijn vader ook ...... zei iemand tegen mijn vader dat ik zijn vrouw was? Lijk ik zo oud? Of mijn vader zo jong? 
 


  • Sam: "Mam, eten we vandaag weer tintelteefjes!?"
  • Ik heb een online test gedaan, over hoeveel kinderen bij mij passen: Four children is the perfect amount for you! Quite the handful! Family is very important to you and will become the focus of your life, if it isn't already. Vier! Help!!
  • En ik heb de match maker machine geprobeerd: vind je match tussen je Facebookvrienden. Dus de computer is minutenlang profielen aan het vergelijken ....... komt er een man uit, die op mannen valt! Dus nog maar een keer: ben ik de perfecte match met de plaatselijke cafetaria! Whahahaha! Ik houd wel erg van frietjes, maar is dat nou mijn perfecte match?!  
  • Mijn ouders zijn in ieder geval wel elkaars perfecte match! En ze geven een feest omdat ze 40 jaar getrouwd zijn! Ik heb de uitnodiging gemaakt. Daarvoor heb ik foto's van ze gemaakt in hun trouwkleren van 40 jaar geleden! Hoe gaaf is dat! En ze zijn zo gek met elkaar, dat is zo mooi om te zien!

   40 jaar geleden!

Nu!!
 
 
De uitnodiging.
 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je ouders, ontzettend leuk gedaan die uitnodiging.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen