Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 26 maart 2014

Over een rollende auto, een chagrijnig been en een frikandelletje in de nacht

Heel interessant als Sam aan het tekenen is! 

Het was weer eens tijd voor een kussengevecht!!
  • Toch nog een woord gevonden wat Thabang niet kan uitspreken: Floddertje. Hij zegt Flolletje!
  • Ik zou op een avond uit eten gaan en mijn zus Judith zou komen oppassen. Ik zei tegen Sam dat dat wel erg lief was van Judith. Zo lief dat Sam vond dat ik de restjes maar voor Judith mee moest nemen als bedankje! 
  • We hadden afgelopen weekend een logé! Stef is bij ons wezen logeren, leuk! Eerst even geprobeerd te slapen bij Thabang op de kamer, maar dat heeft niet meer dan 5 minuten geduurd. Stef hield Thabang wakker. De volgende dag waren we al weer vroeg op. De drie jongens wisselden elkaar af qua ondeugendheid, mooi klaar mee!   



  • Thabang deed iemand na die aan het slaaprennen was: ogen dicht en rennen maar (i.p.v. slaapwandelen). 
  • De C1000 is weg uit Hellendoorn. Nu een AH! En wat was het verschrikkelijk toen ik daar voor de eerste keer boodschappen deed, heel Hellendoorn en omstreken was IN de winkel, rijen dik, ik kon niets vinden en Thabang werkte niet mee, het zweet brak me uit. Liep er ook nog zo'n grote hamster rond ...... pfff. Maar wel een leuke foto aan overgehouden:
  • Heb ik me er gisteren eindelijk toe gezet om de band van Thabang te plakken ..... komen er in de bak water alleen maar luchtbelletjes uit het ventiel! Ventiel kapot. En daar weet ik dan weer niets van!
  • Vrijdagavond met PABO vriendinnen naar Lucky in Rijssen geweest. Er was een 90's party met Gerard Ekdom. Ik werd om 22 uur opgehaald, het was hartstikke gezellig en zo heerlijk om weer eens te dansen! Wel een vette kater en het was ook wel erg lang geleden dat ik midden in de nacht (om half 3) een frikandel heb lopen eten! 
  • Toen ik vrijdag bij mijn werk had ingeparkeerd en ik erbij wegliep, wees er een man nogal paniekerig achter mij. Rolde de auto zo naar achteren, de straat weer op! Waarschijnlijk stond hij per ongeluk in z'n vrij! Hmmm, gelukkig goed afgelopen dit keer!
  • Sam is alweer helemaal klaar voor het nieuwe atletiekseizoen:
  • Thabang viel erg hard van de bank. Dat deed hem zeer en hij liep even niet goed, hij zei: "ik loop er chagrijnig van" (mank bedoelde hij). 
  • Ik had een boodschappenlijstje gemaakt. Ineens staat er iets bij op gekliederd: kado voor Sam. Ha, ha, de slimmerd, mijn lijstjes proberen te manipuleren!  
  • Wat hebben we al lekker veel mooi weer gehad! Zelfs al weer een keer gras (je kan beter zeggen 'mos') gemaaid! De laatste keer dat ik de bak aan het legen was zat er geen gras meer in (dat snapte ik al niet). De volgende dag zag ik toen we naar school gingen fietsen wat er gebeurd was ...... een heel spoor van hoopjes gras richting onze voortuin, aha! 
  • We hebben zo'n zin in de lente, net als deze koeien!


1 opmerking:

  1. Ventielslangetje halen! Zo omgewisseld!

    Marianne en Bertho

    BeantwoordenVerwijderen