Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 23 december 2017

Thabang de allerliefste!

  • Precies 6 jaar geleden was het zover: de eerste ontmoeting! Nu zijn we alweer zes jaar samen. Zes!! Wat gaat de tijd ongelooflijk snel. En wat hebben we veel mooie herinneringen gemaakt.
  • Wat was ik die 23e december dolgelukkig. En daarna kon mijn geluk met jou ook niet op. Wat een mooi en prachtig ventje ben je. Lief, grappig, behulpzaam, sportief en een beetje gek ;-)
  • En ondeugend natuurlijk. Je bent het aller-, aller-, allerondeugendste kind wat ik ken, een grote boef! Bijna dagelijks komt er wel een streek bij. Dat varieert van rondjes fietsen onder schooltijd, mijn oordoppen opeten, 112 bellen, kauwgom in je pyjama verstoppen tot aan je haren er bijna afscheren met mijn ladyshave. Sinds jij er bent heb ik werkelijk nog nooit zoveel gelachen en loop ik vreselijk vaak met een big smile rond. 
  • Ik heb zo ontzettend veel van jou geleerd, Thabang! Hoe veerkrachtig je kan zijn, jouw doorzettingsvermogen, enthousiasme en vooral puur zijn .... daar ben jij mijn grote voorbeeld in!   
  • We hebben het afgelopen jaar het ultieme dieptepunt beleefd, wat was je in de war. Je verloor jezelf helemaal. Gelukkig heb je je kunnen herpakken. Nu zijn we er weer en gaan hopelijk samen een mooie toekomst in!
Van ontmoeting tot nu in chronologische volgorde:











Jij bent mooi precies zoals je bent! 
Wat een geluk dat ik jou ken!
Love you!

1 opmerking: