Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 24 september 2017

Over Lola en een muis, een mobiel in diggelen en een Freek Vonk-actie van Thabang

Wow, die geit poept!!
  • Ik moest een middag op mijn nichtje Nikki en neefje Stef passen. En het werd mooi weer. Konden we mooi even langs de kinderboerderij. We hebben de geiten geaaid, konijnen geknuffeld, langs de reeën gewandeld, gelachen om de kalkoenen en geracet op de skelters. Hartstikke leuk!
  • Jammer dat ik mijn mobiel daar op de stenen liet kletteren. Die is nu echt volledig afgeschreven. 


  • Sam is bij de Sallandse Heuvelrug geweest met zijn klas van het Technasium. De kinderen gaan in groepen van drie een nieuwe uitkijktoren ontwerpen. De beste groep wint. Er is dan 1 miljoen euro beschikbaar om het te realiseren, ongelooflijk!
  • Sam deed zijn sokken op een gekke manier aan en ik noemde hem vervolgens een heuse trendzetter. En vroeg of hij zich al wat meer voor mode ging interesseren. Sam gaf aan dat dat nu een klein beetje begint te komen. Toen ik vervolgens vertelde dat ik vroeger echt alleen maar op Nike air rondliep zei Sam: "Ja, maar jouw ouders hadden geld, dat kan ik echt niet van jou vragen." Dusssss.
  • Ik help mijn ouders met het JMMF (www.janmuldermf.nl). Het werd tijd voor een nieuw spandoek ontwerp, vond ik. Een leuke klus voor mij. Afgelopen week hebben we dit 4 meter grote gloednieuwe spandoek bij de kerk opgehangen. Het staat echt wel mooi.

  • Wat was het gezellig afgelopen week met de hond Lola erbij. Het was net mijn Engelse bulldog (die alweer bijna 4 jaar dood is); lief, veel gesnurk, geen zin om ver te wandelen, in 1 minuut het eten op, dol op gezelschap en aandacht (en als je daar niet genoeg van geeft wordt er gestalkt). 
  • Sam was boven op de laptop, maar zijn muis lag nog beneden op de bank. Lola ging daar precies op liggen en bewoog de hele tijd de muis, Sam kon boven geen fatsoenlijk spel meer spelen, haha.
  • Sam was alleen thuis en appte mij met de vraag wat er aan de hand was met de WiFi. Ik had geen idee. Even later was ik thuis en zag ik al snel dat de modem uit was, had Lola er tegenaan gedrukt!  
Schatjes!


  • We gingen even kijken bij de fietscross; Stef deed mee aan een wedstrijd. Helaas viel hij al in de tweede bocht op het asfalt. Au. Toen mijn zus naar hem toesnelde ging zij totaal onderuit. En viel op haar gat. Voor honderden mensen publiek! O, echt, ik kwam niet meer bij!! Altijd fijn om te merken dat ik niet de enige onhandige ben. 
  • Thabang had een bon van Intertoys. Dinsdag gingen we die inleveren. Thabang koos voor een Stabilo pen. En wauw, wat kan hij daar netjes mee schrijven. In de winkel pakte ik het vest van Thabang. Kwam er ineens een verkoopster naar mij toe om te vertellen dat ik haar vest in mijn handen had. Ze dacht dat ik er met haar vest vandoor ging! Oeps. Ik dacht dat 'ie van Thabang was, maar die zat blijkbaar nog in de fietstas. Ik schaamde me diep.
  • In de klas bij Thabang liep er een spin over de rug van de juf. Thabang werd er onmiddellijk bij gehaald om de juf van dat beest te bevrijden. Zorgvuldig is de spin verwijderd en naar buiten gebracht. Probleem opgelost. 
  • Zaterdag had Sam atletiekwedstrijden in Haaksbergen. Sam heeft het goed gedaan. En wij konden ondertussen lekker van de zon genieten.



Ik dacht dat Thabang coole moves kon maken, 
Sam kan er ook wat van met zijn bijzondere speerwerp-techniek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten