Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 29 juni 2017

We gaan naar het Afrikafestival

Nu ik bij Vettt hoor, komen er leuke nieuwe dingen op mijn pad.

Ik ben als gast uitgenodigd voor het Afrikafestival en kom namens 'Vettt' het festival bezoeken. Moest ik er natuurlijk wel van tevoren over bloggen. Maar dat vind ik alleen maar leuk!

Ik moest daarvoor het foto-archief op mijn computer aanspreken en dat is één grote gigantische chaos (iets met externe schijven enzo). Maar wat kwam ik ook veel leuks tegen .... smelt, smelt!




Met Lerato in 2013, hoe schattig!
  • Mijn blog via Vettt over het Afrikafestival kan je lezen op: vettt.nl/het-superswingende-afrikafestival/
  • Hoewel de weersvoorspellingen echt barslecht zijn voor aanstaande zaterdag gaan we toch proberen er een swingend feestje van te maken! 

1 opmerking: