Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 25 april 2013

Over crossen, opkomend gras en goed gemikte poep

  • Sinds kort heeft Thabang een nieuw beste vriendje! Stijn! En wat kunnen ze leuk spelen, uren lang! Tot de moeder van Stijn 'm kwam ophalen, toen werd Thabang ineens heel vervelend en leg dan maar eens uit dat ze daarvoor nog zo lekker samen konden spelen. 
  • Wat is het heerlijk nu Thabang de middagen weer thuis is. Wiebelen in de hangmat, naar de bieb en scheuren over de crossbaan. Vooral dat laatste ..... dat is het mooiste wat er is! De 2e keer kon hij al alle bulten over. Op Sam's crossfiets (ooit uit een vuilnisbak gevist) zit een nieuwe band, dus ook Sam kan lekker crossen. 

in de bibliotheek
  • Met mijn neus er boven op, een lichtgroene waas in zicht: het gras in onze tuin begint te groeien! Yes!
  • Eén van de leukste dingen in het jaar .... als er ineens lammetjes en schapen in onze wei achter het huis staan.
  • Wat ik met vogels heb, nu zitten er net als vorig jaar weer kraaien in mijn schoorsteen (waar zijn de door de woningstichting geplaatste kapjes gebleven)? En er had een vogel op het handvat van mijn autodeur gepoept, verder is de hele auto vogelpoepvrij gebleven, wat een precisie-mikwerk, bah! 
  • Opa doet de motor weg, dus nu kon het nog even ..... met z'n allen op de motor! Dikke pret!
  • Er zijn nu iets meer dan 80.000 pageviews op dit weblog, op naar de 100.000. 
  • Ik vind op Sam's bureau een briefje waar hij heeft opgeschreven: inhoud pennenbakje: 3 pineus en ferb pennen- en nog een gewone pen (daar schrijf ik mee) en een meetrol (of hoe dat ook heet). Zeer ernstig dat hij zelfs dit soort dingen opschrijft, mijn schuld met mijn briefjes-tic!
  • Er was zaterdag een adoptie ontmoetingsdag in Doorn. Om kwart over 9 zaten we al in de auto. Er was voor de kinderen opvang geregeld, zodat ze lekker de hele dag konden spelen. We kwamen binnen en Sam zei: "ze zijn allemaal bruin", dat was voor Sam wel even heel apart (dat heeft Thabang eigenlijk elke dag). Lerato, Thabang's vriendinnetje, was er ook ....... Sam en Thabang hebben zich prima vermaakt!
  • Eindelijk mooi weer, dus veel naar buiten, op de trampoline, badmintonnen, voetballen, op de fiets, speeltuintjes langs, ijsjes eten.
  • Ik zou met vriendinnen naar de bioscoop, draait er niets leuks! Dus toen zijn we maar uit eten gegaan bij de 2 wezen in Hengelo, geen probleem!
  • En woensdag met een vriendin naar het Rabotheater geweest, naar Lebbis, leuke voorstelling.
  • Toen ik zondagavond in bed kroop, kon ik wel merken dat Thabang zich overdag een keer in mijn bed verstopt had ....... niet een klein beetje zand in mijn bed, maar veel!

 
  • Na het ondertekenen van het handelingsplan op school, zijn ze op school flink bezig met Thabang. Er is een mooi beloningssysteem bedacht en hij heeft al best wat stickers verdiend. Zelfs de kinderen in de klas moedigen Thabang aan! Heel leuk om te zien en horen!
  • Toen ik het met mijn ouders had over mijn twee apenkoppen (daar bedoelde ik natuurlijk Sam & Thabang mee), zei Thabang: "ik zie geen apenkoppen!"
  • Nog 1 dagje werken en dan hebben we twee weken vakantie!!
lekker samen even naar buurman & buurman kijken
 

1 opmerking:

  1. Thabang en Stijn, wat een heerlijk stel!!!
    Gauw weer een speeldate afspreken!

    BeantwoordenVerwijderen