Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 20 augustus 2017

Over lichte paniek, bijen op mijn hoofd en rondrijden in een Lamborghini

Hij laat zich zo van de leuning glijden ...
  • Jihaa, het laatste medische bezoekje van de vakantie zit erop (dat hoop ik natuurlijk).
  • Thabang vroeg of we niet een vader voor hem konden kopen? Huh? "Ja, een vader adopteren". Als dat nou eens mogelijk was, whaha!  
  • Sam ging zwemmen met Lars en fietste naar Nijverdal. Na een kwartier stond hij hier alweer op de stoep. Hij was zijn zwembroek vergeten.
  • Toen Sam eenmaal weer buiten stond na het zwemmen begon het te regenen. Hij appte of ik hem niet alsjeblieft kwam ophalen? Echt niet! 
  • Woensdag aan het eind van de middag werd Sam opgehaald ... hij bleef t/m zaterdag bij zijn vader, slik. 
  • Maar woensdag konden we nog mooi even samen over de heide wandelen, die is nu prachtig.  
  • Eerst waren we op een andere plek, maar we bleken al snel in een bijenzwerm beland te zijn, ze zaten ons achterna en ook OP mijn hoofd, dus we maakten dat we wegkwamen. 



  • Een hele tijd geleden had ik een fotocollage besteld bij Kruidvat. Ik had een mail gekregen dat het in de winkel lag. Maar toen ik bij de winkel kwam was het er toch niet. En de keer erop ook niet. En de keer daarop ook niet. Het lag per ongeluk bij een ander filiaal. Onderling ruilen lukte niet. Maar het kwam goed, verzekerde een medewerker. Ik kreeg wel alvast een leuk nivea verzorgingssetje cadeau voor het ongemak. Dat is leuk!    
  • Thabang heeft een schilderij van een huis gemaakt. Het is hartstikke leuk geworden. Thabang is zelf niet tevreden, hij wil precies zo als mij kunnen schilderen.  
  • Mijn vriendin Marlon zat in Spanje. Thabang mag nu soms via mijn telefoon whatappjes versturen. Dus appte hij Marlon ... of ze Sinterklaas al had gezien? Marlon appte terug dat als ze 'm zou zien de groeten van Thabang zou doen. Ik had me voorgenomen om deze zomer het Sintgeheim te vertellen, hij gaat straks naar groep 5, maarja, dat heb ik nog niet gedaan. 
  • Het was woensdag mooi weer en mijn vriendin Loes belde rond 16.15 uur op: of ik zin had in wijn? Nu. Jazeker! Dus hup, snel op de fiets naar Loes. Daar was het heerlijk: zon, wijn, bbq en de kinderen vermaakten zich prima. We waren rond half 9 terug. Dat was nog eens een leuke spontane actie.  
  • Thabang gooide een schroef weg. Even later had hij het stuur van de skelter in zijn handen. Oh, daar was die schroef dus van! 
  • Sam is naar zijn vader en Thabang en ik gaan 1 nachtje in een hotel (in Drenthe). De dag dat we vertrekken komt Thabang in paniek beneden mijn armen in gerend (ik lag niet in bed), hij dacht dat ik alvast naar het hotel was gegaan. Vijf en een half jaar vertel ik 'm dagelijks hoe, wat en wanneer en dat ik niet zomaar weg ga. En dan denkt hij werkelijk dat ik zonder hem vertrek? Poehee wat een diepgewortelde angst. Wat hebben we nog een lange weg te gaan. 
    Maar ondertussen hebben we natuurlijk wel twee gave dagen gehad! 
  • Jammer dat het bijna de hele dag regende, we waren Hellendoorn nog niet uit en het begon al te regenen.
  • We hebben het boomkroonpad in Emmen gelopen, je loopt dan langs de toppen van de bomen, gaaf. Daarna hebben we het speelbos gedaan, superleuk. 

  • We zijn heerlijk uit eten geweest met z'n tweetjes. Thabang wilde graag pannenkoeken, dat kon geregeld worden. In Meppen vonden we een leuke locatie waar Thabang een megadikke pannenkoek opat. 
  • 's Avonds in het hotel kon Thabang niet slapen en trippelde al snel weer naar beneden waar ik zat met een wijntje. 
  • Snel een dambord erbij gepakt en toen hebben we een paar potjes gedaan. 


  • Voor mij was het een korte nacht, ik heb geen oog dicht gedaan. 
  • De volgende dag genieten we van een heerlijk ontbijt en toen snel naar het verkeerspark in Appelscha: Thabang kon de hele dag auto rijden. Met veel moeite kreeg ik 'm nog in een andere attractie, hij wilde het liefst zo snel mogelijk weer terug naar de auto's. Hij heeft 4,5 uur in rondgereden in een Lamborghini, een BMW en een Bugatti (ik ging voor een roze Audi).
  • De 'politieagent' vertelde dat hij 't af en toe meemaakt dat een kind nergens anders in wil, en alleen maar met de auto's wil rondscheuren, zoals Thabang. Hij is dol op alles met wielen.


Thabang wordt aangehouden, dat verbaast me niets!

1 opmerking:

  1. VOlgend keer dus een vriendin mee en wijn en op naar Appelscha! Vermaakt Thabang zich en jij dan ook!
    Geweldig blog weer!

    BeantwoordenVerwijderen