Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 22 oktober 2011

Blij

Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien! Sam was helemaal door het dolle heen! Nee, helaas kunnen we Thabang nog niet ophalen. Nee, we hebben geen 10.000 euro gewonnen. Nee, Sam mocht niet onbeperkt snoep eten. Nee, we hebben geen vakantie meer.....
We hebben een wii gekocht! Hmmm. Ik heb er héél lang over nagedacht en een paar keer een wii geleend van mijn zus. En nu is 'ie er! En dan besef je toch maar weer in wat voor andere tijd we nu leven. Ik was vroeger ook dolblij met onze "gloednieuwe" Commodore computer (met floppy's!). Ik heb er zeker meer dan 1000x pacman op gespeeld!




De tijden zijn veranderd en dat oude bakbeest is ingeruild voor een interactieve spelcomputer.
Sam kan nu met een controller in de hand tennissen, bowlen, golfen of met een stuur in de hand racen!



Gelukkig is Sam óók een buitenkind .... en moet 'íe elke dag, hup, naar buiten!

2 opmerkingen:

  1. En samen SuperMarioBros spelen, oh Marije....das ook zo leuk!! ;-)
    Zegt een WII verslaafde..... hihihihi!!!

    groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de comodore 64 met cassetebandjes, jeugdsentiment! Maar ook ik heb een Wii en het is geweldig wat je er allemaal op kan doen. Ik ben helemaal gek op het balance board.

    geniet er samen van.
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen